- Typ motoru: Kapalinou chlazený, čtyřdobý, 4 ventilový, jednoválec
- Vrtání x zdvih: 72 x 61,2 mm
- Zdvihový objem: 249,2 cm³
- Kompresní poměr: 11,2:1
- Max. výkon: 19 kW (24,5 Cv) @ 9250 ot./min
- Max. kroutící moment: 21,1 Nm (2,14 kgm) @ 8000 ot./min
- Spouštění motoru: elektrické
- Převodovka: 6-ti stupňová
- Sekundární převod: řetězem
- Rozměry (D x Š x V): 2100 x 840 x 1320
- Rozvor: 1380 mm
- Výška sedla: 835 mm
- Objem nádrže: 17 l
- Pneumatiky - přední: 110/70-ZR17
- Pneumatiky - zadní: 150/60-ZR17
- Odpružení - přední: 41mm teleskopická vidlice
- Odpružení - zadní: 60mm kyvná vidlice
- Brzdy - přední: 280 mm plovoucí kotouč
- Brzdy - zadní: 240 mm kotouč
- Pohotovostní hmotnost: 153 kg
TRK 251
Benelli TRK 251
Benelli TRK 251 vyniká hbitostí a praktičností a vynikajícím výkonem
Jeho jedinečně tvarovaná kapotáž jej předurčuje k všestrannému použití jak v přeplněných městech tak i dlouhých výletech v terénu na lesních či polních cestách ve stylu rally.
Tento motocykl se velmi snadno ovládá a výkonem svého motoru překvapí každého jezdce. Pro jeho ovládání postačí řidičský průkaz A2.
Moderní úsporný Jednoválcový čtyřtaktní čtyřventilový motor s hladkým chodem pracující bez zbytečných vibrací s vyvažovacím hřídelem o obsahu 250 ccm je chlazený kapalinou s dvojitým systémem časování vačkových hřídelů a elektronickým vstřikováním paliva. Jeho maximální výkon je 24,5 koní (18 kW) při 9000 ot / min s kroutícím momentem 21 Nm (2,14 kgm) při 7500 ot / min.
Motocykl má pro Benelli tradiční pevný ocelový trubkový příhradový rám a dokáže nabídnout maximální stabilitu , odolnost a pohodlnou jízdu.
Kola jsou zavěšena v předních upside –down tlumičích o velkorysém průměru 41 mm a zadním mono shock tlumičem o průměru 51mm
TRK 251 je vybaven brzdným systémem sestávajícím z 280 mm plovoucího kotouče s 4pístovým třmenem na předním kole a 240 mm s jednopístkovým třmenem na zadním kole, který zaručuje maximální bezpečnost v provozu. 17 „ráfky z hliníkové slitiny jsou opatřeny pneumatikou 110/70 vpředu a 150/60 vzadu.