BLADE 600M T3

BLADE 600 LTX MAX EPS 4×4 LIMITED (T3b)

Moderní design s LED Matrix světlomety, nově masivní zadní nárazník, Full-LED osvětlení, třírežimový posilovač řízení, automatická převodovka s japonskými komponenty, prodloužený podvozek s vyvýšenou sedačkou spolujezdce, příjemné ovládání a výborné jízdní vlastnosti – TGB Blade 600 LTX MAX EPS přijíždí se zcela novým velkým barevným TFT displejem s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají nová LED zadní světla s dynamickými blikači. K tomu vyhlášeně spolehlivý motor s vysokou tažnou silou, vynikající terénní vlastnosti, elektricky připojitelný pohon 4×4 a mimořádně bohatá standardní výbava – nový TGB Blade 600 LTX MAX EPS má všechny důvody stát se jednou z nejoblíbenějších čtyřkolek střední třídy.

Posilovač řízení se třemi režimy
Elektrický posilovač řízení ulehčuje ovládání čtyřkolky a zmenšuje sílu potřebnou na řízení. Posilovač také zvyšuje bezpečnost jízdy, protože zároveň funguje i jako tlumič ran a úderů do řídítek – když narazíte kolem na skrytý kámen, díru nebo pařez, náraz vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie nárazu pohltí posilovač.

Výkonný motor
Spolehlivý čtyřdobý motor 600 ccm s moderní čtyřventilovou technikou je chlazený kapalinou a olejem, se dvěma samostatnými chladiči. Moderní elektronické vstřikování paliva zaručuje vysoký výkon, velký točivý moment, nízké emise a spolehlivé startování v létě i v zimě. Přední ozdobná mřížka chladiče je odnímatelná pro usnadnění čištění.

Prodloužený podvozek
Optimalizovaná geometrie se širokým rozchodem a příjemně nastavené odpružení. Výsledkem je  snadná ovladatelnost, přesné řízení a vysoká stabilita při jízdě. Prodloužený podvozek navíc nabízí dostatek místa pro dva jezdce na samostatných sedačkách.

Pohon 4×4 se dvěma diferenciály
Pohon 2×4/4×4 a moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS, společně se širokým rozchodem a velkou světlou výškou zaručuje vynikající průchodnost těžkým terénem. Verze Euro 5 jsou navíc vybaveny hned dvěma uzamykatelnými diferenciály. V těžkém terénu oceníte možnost uzamknutí buď předního, nebo obou diferenciálů. Díky tomu můžete pohon zvolit ideálně pro jakýkoli terén. Na jednu stranu získáte maximální trakci v těžkém terénu, na druhou stranu klidné řízení v zatáčkách a na rovině.

Výkonný brzdový systém
Účinné kotoučové brzdy vám dají jistotu při těžké práci, když vezete vlek nebo těžký náklad, a při posouvání vašich jezdeckých limitů. Díky odolným pancéřovaným hadičkám brzdy umožňují citlivé dávkování a přesnou kontrolu brzdného účinku.

Full-LED osvětlení
Vysoce svítivé přední LED Matrix světlomety dodávají stroji atraktivní vzhled a vysokou bezpečnost. Také veškeré další osvětlení včetně brzdových světel a blikačů je vybavené inovativní LED technologií, která poskytuje vysokou svítivost při nízké potřebě elektrické energie.

Dynamické zadní blikače
Moderní zadní LED světla nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.

Nový TFT displej
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu, a možností nastavení upozornění při dosažení předem nastavené rychlosti.

Plná výbava již ve standardu
TGB Blade 600 LTX MAX EPS nabízí již v základu mimořádně bohatou výbavu, ve které najdete například masivní zadní nárazník, barevný TFT displej, variabilní posilovač řízení se 3 režimy, moderní LED osvětlení, nové ALU disky 12″, chrániče rukou, robustní nárazníky, moderní kompozitní nosiče, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, opěrky nohou pro spolujezdce, 12V zásuvku, tažné zařízení a vodotěsný naviják s tažnou silou 3000lbs.

Výbava:

Homologované tažné zařízení, elektrická uzávěrka předního i zadního diferenciálu, elektrické přepínání pohonu 2×4/4×4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 8paprskové hliníkové disky, značkové 25″ pneumatiky, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední nárazník, kompozitní nosiče zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s opěrkou zad a madly, vodotěsný naviják 3000 lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení.

  • Motor: čtyřtaktní jednoválec SOHC, EFI
  • Objem: 561 cm3
  • Vrtání x zdvih: Ø 95 x 79,2 mm
  • Kompresní poměr: 10.2 : 1
  • Výkon: 42k (31,3 kW) / 6500 (off-road)
  • Max. točivý moment: 53,6 Nm / 5500  (off-road)
  • Chlazení: kapalinou + olejem + elektrický ventilátor
  • Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
  • Převodovka: automatická, CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R/P, brzdění motorem
  • Uzávěrka diferenciálu: vpředu, elektricky ovládaná (T3b) / vpředu i vzadu, elektricky ovládaná (L7e -Euro 5)
  • EPS: elektrický posilovač řízení se třemi režimy
  • Koncový převod: kardanem
  • Zavěšení přední: nezávislá dvojitá A-ramena
  • Zavěšení zadní: nezávislá dvojitá A-ramena
  • Pérování přední: kapalinové tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
  • Pérování zadní: kapalinové tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
  • Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
  • Brzdy zadní: 1x hydraulická kotoučová (T3b) / 2x hydraulická kotoučová (L7e)
  • Pneumatiky přední: AT25 x 8 - 12
  • Pneumatiky zadní: AT25 x 10 - 12
  • Celková délka: 2280 mm
  • Celková šířka: 1250 mm
  • Celková výška: 1420 mm
  • Světlá výška: 320 mm
  • Výška sedla: 940 mm
  • Rozvor: 1450 mm
  • Provozní hmotnost: 444 kg
  • Palivová nádrž: 18 l
  • Displej: TFT digitální displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny
  • Kontrolky: Pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
  • Osvětlení: Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, EVO LED zadní světla
  • Homologace pro silniční provoz: ano, T3b (řidičské oprávnění skupiny B - automobil)
  • Registrační značka (SPZ): v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)