- Motor: 2válec do V, 4takt, 8ventilů; 298 cm3, SOHC
- Vrtání x Zdvih: 58*56,4
- Chlazení: kapalinou
- Výkon: 22 kW při 8500ot/min
- Max toč. moment: 26.5 Nm /6500 ot/min
- Kompresní poměr: 11,5:1
- Vstřikování: EFI
- Převodovka: 6 stupňová
- Sekundární převod: řemen
- Spojka: v oleji, mechanicky ovládaná
- Přední kolo: 120/80 – 16
- Zadní kolo: 150/80 – 15
- Přední pružení: upside-down vidlice, 115 mm
- Zadní pružení: dva tlumiče, 5pozic nastavení
- Přední brzda: kotouč 300 mm s ABS
- Zadní brzda: kotouč 240 mm s ABS
- Suchá hmotnost: 167 kg
- Výška sedla: 690 mm
- Kapacita palivové nádrže: 15 l
V 302C
Keeway V 302C
Cruiser Keeway V 302C, je nezaměnitelný pro svůj ostrý styl, výkonné komponenty a výkonný dvouválec do V.
Keeway V 302C je vybaven 298cc čtyřdobým kapalinou chlazeným dvouválcovým V motorem s 8 ventily s vynikajícím točivým momentem 26,5 N·m, který V 302C odpovídajícím způsobem produkuje při 6500 otáčkách za minutu, díky čemuž je okamžitý zátah řemenem poháněného zadního kola dostupný v širokém pásmu výkonu. Přesná šestistupňová převodovka spolu se svalnatým zvukem výfuku 2 v 1 umocňují touhu vyskočit na sedadlo a užít si dobrodružný zážitek z jízdy.
Nízká stavba motocyklu Keeway V 302C, je výsledkem funkčních komponentů, které poskytují solidní vizuální dopad a jízdní vlastnosti. Nízkoprofilové blatníky se zařezávají do silných předních pneumatik 150/80-15 a zadních pneumatik o rozměru 120/80-15, které jsou obuty do designovaných kol z lehké slitiny ve tvaru hrotu. Velké úchyty na předním blatníku přinášejí vizuální pozornost obráceným vidlicím se zdvihem 115 mm, zatímco vzadu jsou dva tlumiče s progresivně vinutými pružinami se zdvihem 46 mm. Jízdní vlastnosti jsou vynikající, a to i díky kotoučovým brzdám vpředu a vzadu, přičemž přední třmen je radiálně namontován.
Jízdní pozice na V 302C je přirozená a pohodlná přesně taková jakou očekávají motocyklisté milující tento styl. Široká dobře tvarovaná řídítka dobře ladí s decentními zpětnými zrcátky a na pohodlné sedadlo navazuje 15l palivová nádrž. Přímo pod řídítky je namontován digitální informační panel: kulatý otáčkoměr obklopující centrální rychloměr.
Výjimečný design motocyklu podtrhuje osvětlení – Přední LED světlomet s 3D efektem a zadní minimalistické kulaté světlo podtrhuje štíhlou záď.